2007-05-02

Home again

Då var man himma igen då... har varit på stan idag med Majsan. Det var übertrevligt! :) Tack för sällskapet och promenaden! :) Nu är det VÄRLDENS liv i trappen... det är den ungen som bor under oss (inte den som klampar och stampar och har sig som bor bredvid oss utan detta är en annan.) Denna ungen är fan ALDRIG glad. Den galer och bölar (gråter) när dom går hemifrån och han gör fantamej samma sak när dom kommer hem. Gnälliga unge. Har ALDRIG sett han le eller skratta under hela det året jag har bott här. (1/4 -06 flyttade jag in.) Aaaanyways, nu kom jag helt ifrån ämnet...

Jag var som sagt på stan idag. Gick hemifrån ner till Erikslust och mötte upp Majsan sen gick vi vidare hela vägen till stan. Ja, ni läste rätt - vi GICK! :D We walked! Haha.... Men det har varit en kanondag, verkligen! Fint väder, übertrevligt och roligt sällskap och en god sallad till lunch. Här kommer som vanligt bilder från min dag hihi.

image214

Majskornet pillar med mobilen (som jag säger hehe) Nu ska denna damen följa listan som finns i det förra inlägget... dammsugning, moppning och annat sånt som är så kul!! :(

image215

Det låg nåt ogräsliknande på hennes sallad.... såg ut som rosmarin men det var det inte... så här pillar vi bort skiten haha.

image216

Majsans pastasallad med kyckling...

image217

Och här är min... pastasallad med rödbetor, valnötter och honung. Och snåla.... DET var dom inte! :)

image218

Sen mitt i alltihopa kom Farbror Blå haha.

image219

På Vikingagatan på väg hem... Den gatan är LÅÅÅÅNG!!

image220

Mammas gamla hoods... här sprang hon mkt som barn :) Minns inte vad denna parken heter... får fråga mamma sen. Vet att hon sa det när jag pratade med henne på väg mot stan men det har ju jag såklart glömt nu haha.

image223

Mothers hood again... eller hood och hood... hon är uppvuxen på Rabygatan i/på Limhamn men hon sprang mkt här som barn... en äkta Limhamnstös med andra ord :)

image224

Inköp nummer 1. Ett par nya hörlurar till min mp3:a! Nu jäklar Majsan ska jag med börja ut och gå! Tack för du har smittat av dig hihi!

image225

Inköp nummer 2. Linda Rosings boken "Den Nakna Sanningen". Fråga mig inte varför jag köpte den. Billig? :)

image226

Denna kostade bara 10 kr på MATAS! Den luktade SOMMAR och STRAND så jag var bara tvungen att ha den!! :)

image227

Även dessa köpte jag på MATAS. 3 st. 20 kr! Sen vart vi inne på H&M och då kostade EN sån 13:50! Så det var bara att gå tbx till MATAS igen och köpa dessa! Hehe...

image229

Förresten vad tycker ni om mina örhängen?? :)

 

I hope ya'll have a good one :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...