2007-05-14

HATAR måndagmorgnar

Vaknade för en stund sen... sitter här och dricker kokt varmt vatten... ja det vanliga... jag, mitt dumma nöt vaknade 6:00 imorse och var kissig. Gick upp och kissade sen vart jag i skafferiet och tog 2 Better Choice vaniljkex och en liten kaffekopp coca cola light! Nu sitter jag här och känner mig bara tom och asförbannad! Tror jag ska sova bort förmiddagen och inte svara i tfnen när den ringer. Haha jag lär inte höra den ändå så... den är på tyst.

Har sovit mkt dåligt inatt och har ett berg av diska att ta sen. FY FAN! Lade mig 01:30 och efter 5 minuter i sängen började min sambo att yra om spindlar... och jag bara: "VA SA DU?! Vaddå spindlar?" Det lät på han som att han hade sett en spindel innan han la sig men inte fick tag i den eller kunde hitta den....så där satt jag i sängen halft förstenad och lyste med mobilen för att se om jag såg nån spindel i tak-, och golvhörnen och PÅ väggarna. Men jag hittade inga. Så sent omsider somnade jag. Sen ringde klockejäveln 7:30 men jag gick inte upp förrän 8:00.

Har ont i rygg och nacke idag! Nacken känns värst! Kan inte förklara hur det känns men...Har nog bara legat konstigt... hoppas det!

Nä, nu ska jag läsa hos alla mina bloggvänner innan jag får ta tag i dagen.... känner jag mig rätt kommer jag kanske inte gå och "sova bort förmiddagen" som jag skrev innan. Har redan gjort mig i ordning som jag alltid gör. Lägger jag mig sen i soffan så kanske jag kommer slumra till...:) Dock så finns det viktigare saker jag borde göra. Men men dom kommer bli gjorda oxå - bara ett par timmar för sent :)

Nu ska Martin darling åka till jobbet och slita... ha en bra dag älskling! ♥

Ha en wonderful day allihopa!

♥Carolinen♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...