2007-05-03

Good morning everyone!

Vet inte vad det är idag men jag känner mig så trött så trött! (??) Sitter här och käkar min frukost jag skulle intagit för en timme sen men bättre sent än aldrig, right?. Och ja, det är den sedvanliga frukosten. Ni som läser regelbundet vet vad det är .) Och så citronvatten med honung till det! Gott gott!! :) Tänk att man kan snöa in så på AVOKADO? Jag AVSKYDDE avokado när jag var yngre! Jag begrep mig inte på folk som ens kunde tänka tanken att äta det! Och nu sitter jag själv här och äter 1 om dagen haha.  Min äldsta syrra verkar oxå ha snöat in på det. I början så kunde hon inte heller , lixom jag, begripa sig på att nån överhuvdtaget kunde äta det. Så en dag när jag var där så smakade hon en bit på min mat. Och då hade jag avokado till. Med citronsalt och salt på. Och hon blev HELT såld!!! Sen gick hon iväg och köpta MASSA avokados och smällde i sig 6 om dagen till en början och sen kunde hon inte begripa varför hon sprang på toan hela tiden?! Och jag bara lixom:
 
"Men Camilla?!?!?!? 6 om dagen?! E du inte klok? Haha... MAX 1 om dagen ska man äta. Det är ju världens smörjmedel!! Det är fett... dock NYTTIGT fett men effekten är ju densamma ändå!" :lol:

Man springer på toa hehe. Sen trappade hon ner till 4 om dagen. Sen 2 så nu har hon väl hållt sig på 2 st. ett tag. Hon blev frälst snabbt haha. Och det är inte det att hon äter det på knäckebröd t.ex. som jag gör... utan hon skar upp 6 st. i småbitar på en stor tallrik, hällde över lite citron och salt och sen satt hon och smaskade i sig det till TV:n! Jag är ju glad över att det inte var choklad och annat sånt onyttigt som det brukar vara men ändå... 6 st?!?!? Hahahaha. Jiiiisas!

Nä, nu ska jag bara stänga ögonen en stund sen ut och ta itu med disken! Jag fick nästan alla punkter från "schemat" gjorda igår förutom moppning och diskning haha. Duktig jag e va? Hehehe...

Ha en strålande dag alla! Puss!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...