2007-05-11

God Morgon?? Nä glöm det för fan!

Här e det INGEN god morgon!! Not for me at least...vet inte vad som hänt men jag är på URKASST humör idag. Och det var jag redan när jag vaknade... Vet inte riktigt varför men värre blev det när jag kom ut i köket och skulle göra frukost till M så skulle jag ta fram pålägg o lite sånt o VIPS åker en vit liten skål med avokadoröra jag gjorde igår ut på govlet och KRAS hördes och SPLASH samtidigt!

VA FAAAAAAAAAN I HELVETE!!! skrek jag...med magen uppsvälld, ont i vänster sida, trött och huvudvärk så var detta det absolut sista jag behövde just då! Så det var bara att börja plocka skärvor och avoakdoröra och sen ta fram svabben! Fy faaaaan tänkte jag när jag stod där. Va faaaan gick jag upp för idag?! För att fånga dagen som alla andra dagar kanske?? Sen när M kom in med hunden så hade jag precis börjat med hans mackor när han då säger....

"Jaså blev det ingen gröt idag??"

Och jag bara vänder på huvudet i slowmotion som i en skräckfilm och säger med överdriven vänlighet:

"Du sa inte att du ville ha gröt idag!!" varpå ha svarar:

"Jo det sa jag igår, när vi kollade på Du Är Vad Du Äter."

"Nä Martin, du sa att "Man kanske skulle börjat med gröt på morgonen istället". Du sa inte specifikt att du ville ha gröt just idag så nu får du äta dina mackor!"

Så får han väl börja med gröt fr.o.m måndag istället då.... nu ska jag in och borsta tänderna sen får jag väl ta mitt käk och börja sätta fart. Har fått så många tider idag att jag inte ens vet var jag ska nånstans till och börja med. Får väl ringa runt och höra...

Ha en kalasdag... det e ju fredag och allt...

Puss på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...