2007-05-30

Fyra av allt

Hittade denna inne hos syrran så jag "stal" den hehe!

Fyra jobb jag haft:

1. Kontorist (Skattemyndigheten)
2. Butiksbiträde (jobbade på H&M)
3. Ekonomiassistent
4. Ekonomiassistent

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Ringen. (Danielle Steele)
2. Alla Rockyfilmerna
3. Forrest Gump
4. Cast Away

Finns egentligen FÖR många filmer jag skulle kunna se om och om igen men dessa blev det nu...

Fyra ställen jag bott på:
1. Värmland
2. Malmö
3. Värmland igen
4. och så tbx till Malmö

Tv-program jag "älskar"att titta på:
1. Grey's Anatomy
2. Ugly Betty
3. Ghost Whisperer
4. Alla älskar Raymond

Fyra platser jag har semestrat på:
1. Rethymnon, Kreta (när jag var 12 år)
2. Prag, Tjeckien
3. Smögen
4. Chania, Kreta igen

Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Min blogg
2. Min hemsida + alla länkar där
3. Syrrans blogg + mina dagliga där med
4. Min bank (ja man måste ju ha koll! hehe)

Fyra favorit-maträtter:
1. Kyckling i currysås med ris
2. Potatisgratäng
3. Mammas eller pappas (båda gör den) köttbullar i sås
4. Rotmos

Fyra ställen jag skulle kunna tänka mig att vara på just nu:

1. Nån paradisö med turkost vatten med Martin bredvid mig
2. På Smögen och äta färska räkor
3. På sjukan så jag får det överstökat
4. I badet

Och nu ska jag skicka denna vidare till:
Alla som vill...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...