2007-05-02

Dagen som varit i bilder

Haha jag såg en kommentar av Åsa där hon mer eller mindre verkade glad över att jag inte hade lagt ut några bilder från idag men vad hon inte visste då var att jag inte hade bloggat klart för idag haha.

Så här kommer lite pics from today :)

image199
Vi var först hos Martin och satte upp en bård.... varav den ena han fick åka och byta pga av färgskillnader trots samma artikelnummer! Han vart skitförbannad och åkte tillbaka till Rusta och skällde ut dom och fick nya helt gratis. Ja, det skulle han ju ha! Iaf...detta är hans utsikt från balkongen... vackra träd. Nån som vet vad dom kallas??

image200

Och där ligger Mobilia... Stället heter Blekingsborg...

image201

Här var det färg och burkar... :)

image202

Så blev det... en fin bård. Neutral och så....

image203

Här har man stått MÅNGA gånger och lagat mat och diskat! Hemska kök hehe... Skåpsluckorna är på lackering. Därför är dom inte där...

image204

STOR balkong har han med.... Och nej, det är inte han som bestämt den orangea färgen. Det bestämde HSB att det skulle vara i alla lägenheter :| Asfult om ni frågar oss....

image205

Andra delen som vätter mot Mobilia...

Nog om Martins lägenhet...

image206
Efter det skjutsade Martin hem mig till Åsa som där bjöds på Rotfruktsgratäng med biff och lite dillsmör! :) GÖTT!

image207

Ja, jag bjuder på denna.... hahaha!

image209

Åsa poserar på min begäran :)

image210

Nåt kul måste jag ha sagt för vi garvade som fan.... som ni även kan se att jag gjorde....

image211

Ja, denna bjuder jag oxå på ... ser ut som mina tänder är på väg ut ur munnen haha. Jag vet att jag ser rent totalt flängd ut. MEN... jag är som jag ser ut HAHA!

image212

Utsikt från Åsas balkong :)

Detta får avsluta min blogg för tillfället :)



 



I SHALL RETURN!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...