2007-05-14

Bilder från idag

Var ju nere på Bo01 idag med syrran o Majsan... och här e bilder från det :)

Min frukost för det första... visst är jag "dutti" men inte hjälpte det nåt....

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden

Godnatt!!

Så där ja... det var allt från idag... fotot på Marlenas skor och mitt ben vette fan vad jag tänkte på... men men det åkte in ändå haha. Sen kortet efter det.. står Majsan o Åsa o ber mig sluta fota allt... haha. Vacka parker vi har här i Malmö... love my town!

Ha det så bra alla. Puss

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...