2007-05-01

Badat klart

Ja, det var mkt skönt att få badat! Håret var så otroligt fett så BLÄÄÄ. Men nu är jag ren och fin och håret med :)

Var på en promenad med Majsan idag! :) Det var så kul att träffa dig! Får vi göra om! Förresten.... Tycker du vi gick för snabbt ;-)

Här är några bilder från prommisen... på mina vapendragare såklart.... Majsan gillade dom nog inte för en väste åt oss haha. Tror t.o.m. jag fick med han på bilden haha. Han nere till höger :) Eller hon.... Ungarna är så SÖTA!

image193

Undrar vad ankan säger egentligen... "Vik hädan tvåbenta inkräktare" eller nåt.... typ....

image196

Sen när jag kom hem runt 21:30 så åkte jag och Martin ut igen med bilen... var mörkt ute så bilden blev litta dålig! :)

image195

Malmö by night....

image197

Martin kör bil....

image198

Och så lilla jag hihi...Nu ska jag sova! Puss o godnatt på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...