2007-05-06

16:15

Sitter här och mår skit! Vet inte varför men antagligen beror det väl på att jag knappt varit utanför dörren idag. Men det är inte bara det för jag känner mig rent tömd på energi. Knappt jag orkar skriva detta inlägg ju :(

Jag och Martin ska iväg sen och grilla nånstans. Vi har en sån engångsgrill. Så vi ska ta några kotletter och potatissallad och dra till nåt ställe... helst vid stranden då men där är ju så kallt idag.. undrar om jag kommer kunna äta nåt. Hade tänkt ta med några extra sojakorvar ifall jag inte blir mätt på en kotlett men jag tror det kommer räcka med den. Min aptit är inte alls bra idag! Känner mig ständigt mätt och trätt och vill helst bara gå och lägga mig! :( Men men klockan är ju inte 23 än. (Muhahaha som om jag lägger mig DÅ. Vore allt en dröm det! Men idag kommer jag nog lägga mig vid den tiden för jag mår inte helt 100.)

Jag ska lägga mig en stund nu och blunda innan det bär iväg på grillning... usch jag orkar inte! Och som vanligt får väl jag förbereda allt. Inte som att han gör det precis :|


En bild kanske kan göra inlägget ltie roligare än mitt jävla gnäll hehe...

image292

Nåt roligt iaf... :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...