2007-05-02

01:30

Jag e inte klok!! Klockan är halv 2 och här sitter jag i handduk och har inte ens smörjt in mig eller nånting... men trött är jag faktiskt! Ska bara blogga lite innan jag säger godnatt!

6 timmar får man sova innan det är dags att gå upp. Eller 7 kanske... beror på när jag går och sover ju hehe.

Det är fullmåne ute med! Lite läskigt faktiskt! Tänkte jag skulle skriva lite om filmen vi såg i förrgår och igår (vi delade upp den för M ville inte se mer för det var natt haha.) Ska jag vara ärlig så vågade inte jag heller se mer. Hursom så ska jag inte skriva om den för jag märker redan nu hur jag börjar skrämma upp mig själv haha. Men slutet var jäkligt kasst om jag ska vara ärlig! Men men... det måste ju finnas ett slut :) haha.

Ja, hoppas ni sover gott där ute i etern eller hur man säger...

Seeya :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...