2007-04-29

Varit i Staffanstorp

Örk vette fan vad jag ska skriva idag. Var hos äldsta syrran i Staffanstorp o fikade lite. Hämtade målarfärg o så. Just nu lyssnar jag på Justin Timberlake's What Goes Around Comes Around så jag kan inte koncentrera mig hehe. Den e så skön att lyssna på :) Timbaland o hans futuristiska sound :) Nu fick jag dans i benen... Winamp växlade till Aguileras låt Back in the Day. Candyman e oxå härlig hehe.

Nä nog pratat om musik... My passion....

Vi var som sagt i Staffanstorp idag o fikade.... här kommer bilder:

image184

Mumsefika. Fruktsallad med vaniljvisp och kanelbollar =)

image185

Camilla och hennes man Bosse....

image186

Min älskade sambo Martin...

image187

Here am I... osminkad med pimples =O Detta var innan spindeln kröp på min arm.... WAAAHHHH!

image188

Sen på vägen hem så tog vi en tur inom Biltema på Svågertorp....

Ja, det var alles för idag...inget mer har hänt... har käkat middag. Lax, med kycklingwoken jag gjorde igår... har ingen dricka... dricker vatten med Vivatappåse i... med citronsmak. Smakar ok. (Är eg. supergott men jag känner inte för det idag haha!) Vi ska se en film snart. Blir White Noise 2. Om denna är lika kuslig som den första återstår att se. Men när jag hade sett den första kunde jag inte sova med släckt lampa på flera dagar. (Jag bodde själv då på Smålandsgatan.) Fy fan säger jag. Tur jag har M bredvid mig om nätterna hehe. Rapport om filmen kommer senare.

Och angående spindeln som kröp på mig idag så var det en sån halvstro martyrspindel. Jag skrek som fan. Såg att Camilla kollade på mig o sen på min arm och småflinade lite och så sa hon "Ja, nä, jag ska inte säga nåt..." och PRECIS DÅ kände jag hur det killade till på armen...o så såg jag dessa ben! AAHHHHHHHHH ta bort den!!!! Jag var helhysterisk! Började hoppa och skaka kläderna och håret haha. Sen satt jag inte mer i den stolen.

Notis: Jag är LIVRÄDD för spindlar!!Nä, nu ska vi köpa snacks o sen se film.

 

Puss på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...