2007-04-25

Vad fan ska man skriva här egentligen?!?!

Kolla in ett berg av disk.... Sen kan ni ju även se MKB's standard... inte ens den där grejen som sitter på väggen blir uppe. Den får man trycka till varje gång den åker ner. Ska sammanställa en lista på alla jävla fel som finns i denna lgh och sen ska dom fan få komma och fixa!!



Cyklade ju till Willys förut och tog ett foto... i farten.... så här blev det:



Tycker det är så fint nu när träden börjar bli gröna och allt.... Jag myser :)

Sitter här och väntar på att syrran ska komma hem. Hon har varit hos vår andra syrra och glott på fotboll och vrålat och haft sig... hoppas hon hade kul! :) Hade du det va??

Åh nu slickar vovven mig på fötterna... hatar det!! Men men... varför skrev jag det? Annars ligger han jämt och glor på mig och viftar på svansen. Nu flåsar han bara. Flåspelle! Hahaha...

Har jag förresten berättat att jag och M kanske åker till Spanien vecka 21?? Längtar!! :D

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...