2007-04-14

Vad fan ska man skriva här?? Asså jag blir aldrig klok på det....Skitsnack?? :D

Klockan är nu 10:28 men jag påbörjade detta för länge sen. Glömde bort det.

Hon jag ska till ringde förut och flyttade fram tiden en halvtimme. Lugnt för min del. Då hann jag ta nåt till livs iaf. Fick bli välling. Ja, för jag vet inte vad jag ska stoppa i mig nu. Jag e inte alls sugen på gröt. Vill inte äta mackor. O jag kommer förmodligen ALDRIG mer att äta köpta mackor till vardags så som jag gjort innan utan kommer baka eget. Gillar inte M det jag bakar - ja då kan han äta det köpta brödet med alla E-ämnen i och förtjockningsmedel o ditten o datt! JAG tänker inte göra det! ALDRIG mer jag tänker få så ont i magen pga SKITERIET!

JA, JAG SNACKAR SKIT NU!!! Ni får tycka det är äckligt men det SKITER jag i haha! Såna här problem SKA man inte hålla tyst om! Det är skitjobbigt. O jobbigare är det att inte veta om det beror på hur man lever, äter o dricker osv. Eller om det är nån sån där IBS sjukdom som blir allt vanligare hos kvinnor och man har oavsett om man äter nyttigt eller ej.... :(

Jeje nog tjatat om det... nu ska jag ägna mig åt min Gyllenmust med Havremjölk.

image83

Och tack Majsan för att du dedikerade (låter extra speciellt med "dedikerade" haha) ditt ena inlägg till mig :D

I FEEL SPECIAL :lol:

Have a nice day beautiful people...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...