2007-04-28

TRÖÖÖÖÖTT!!

Alltså jag e så sjukt jäkla trött idag så fy fan... pallar inte skriva så jag kommer bara precis lägga in en massa kort! Och eftersom jag tycker att den nya förhandsgranskningen här på blogg.se SUGER balle så kommer jag lägga in dom som full storlek! Så håll till godo för det blir MÅNGA bilder!!

Och JA, avokadon på mina knäckemackor är bara EN avokado. Det ser ut som det är hur många som helst på dom men det är faktiskt bara EN.

image142

Min sedvanliga frukost! Ni vet nog redan vad det är... idag lade jag till honungsmelon med! Gott! :)

image143

Utanför Ekohallen väntandes på bussen. Varit och handlat mina skor. Och så här ser dom ut:

1. Vita ballerinaskor. 2. Guldbruna likadana. 3. Svarta slipin loafers. Jag e mkt nöjd med köpet! :) Således så blev det inga alls av dom som jag la ut på bild som jag tänkte köpa.... haha. Jaja, så kan det gå! :)







image148

Åsa hon va törstig! Dyr törst. Denna kostade 20 spänn och det påpekade hon att det var ett skamligt pris, vilket det faktiskt var! Den brukar kosta typ 12 spänn knappt det...

image149

Jag drack Coca Cola Light... important huh? :)

image150

JAAAA jag veeeeet.. jag e så jäkla dum i huvvet!! Men den såg SÅ god ut!! Och det var den med! Hihi...

image151

Sen när vi satt och väntade på bussen ringde vår andra syrra, Linda, och sa att dom var nere vid båten igen ifall vi ville komma. Så vi tog bussen ner till Småbåtshamnen. Och här är vi på väg dit. Åsa poserar vant :)

image152

Åsa igen...

image153

Och här är lilla båten.. Det är vår syrra Linda som har vit tröja...

image154

Jag är väl i full gång med att prata om nåt skit... haha! Åsa röker.. (som alltid hehe) SKOJAR!

image155

Emil, min älskade goe gudson, försöker öppna chipspåsen... (det var dessa Hjärtan som dom heter.)

image156

MUUUUMS! :)

image157

Josse hon gillade dom.....

image158

...lixom dom andra två stollarna :)

image159

Här är hon, min lilla Älskling!! Världens bästa Josefine!

image161

Och här är det provning av mina glasses som gäller... flugögonen haha.
image161

image161

image164

Och här har vi huliganen i egen hög person. Adam.

image165

Och Emil....

image166

Och här har vi pratkvarnen Linda... vad hon sysslar med här vette fan hahaha.

image167

Även hon provade mina flug glasses....

image168

...och jag provade hennes... haha. Sån intressant information jag delger er va....

image169

Jag och min sötis...

image170

Det där med sötis tar jag tbx tror jag hahaha..... Näää hon e söt vad hon än gör för grimaser hihi.

image171

Ungarna spelar Boule.

image172

Här blev det mkt gorm och skrik om att "Du fuskade!" "Du är i vägen!" "Akta dig din dummer!" Och t.o.m. "Håll käften din lilla looser!!" Var fan får dom allt ifrån?! Skitungar... Men det var mest dom 2 största som skrek... Adam förstår inte riktigt reglerna och körde sitt eget spel haha. Typ "skit i turordningen, jag kastar båda på en gång" haha.

image174

Emil Jumpar haha.... han vann väl hehe...

image175

Men denna gången vann nog Josse... och Adam han vill bara kasta bollen haha.

image176

Här är domaren i egen hög person.. men jag tror inte jag gjorde ett sånt bra jobb haha.

image177

Ska jag bli rädd eller?? :)

image178

Massa såna miner för sig...

image179

EGO 1 - Vette fan vad jag skrattar åt...

image180

EGO 2... No Comments...

image181

Avslutar dagens blogg med ett foto av min ögonsten Pluto... *love you*

Nu ska denna damen fan sova.... om ni orkat läsa ända ner hit ska ni fan ha CRED asså!! :)

Natti!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...