2007-04-22

Träningsvärk

ÅH GUUUUUUD VILKEN TRÄNINGSVÄRK JAG HAR IDAG!!! Fy faaaaaan!

Jag har ont i precis varenda millimeter av denna kropp! Jävla soffa! Men skön är den hihi! Blåmärken har jag oxå fått efter igår. Undrar vad soffan väger? Säkert uppåt 100 kg!! Skulle inte förvåna mig för den var jäkligt tung!

Iaf... jag skrev ju igår om mitt temporära bandage den "Rosa One Size stringtrosan med kondomficka". Så här ser det ut:








Och såret ser liiite bättre ut idag. Ont gör det dock fortfarande:






Och här e min frukost idag.... den "vanliga" såklart hehe:
Rågknäcke med skinka och avokado med salt och citron på....Gott!!
Och så ett glas färskpressad juice till det:






Sådär ja... det var dagens första inlägg.

Seeya :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...