2007-04-03

Still home

Nä såklart Åsa var inte klar så jag e fortfarande hemma. Då kan jag lika gärna blogga litta ju hehe.

Ska iväg till Willys snart o handla lite. Mjölk o annat sånt som man behöver. Har nyss tryckt i mig en vaniljbulle. Hemmabakad såklart haha. O jag som sa i morse att nä nu får jag nog fan ta o börja viktväkta litta snart igen. Hmm det gick väl.... sådär med det va? Äh va FAAAN... en bulle kan man väl få trycka i sig nångång då o då va?? ;)

Bara det att "nångång då o då" för mig e typ VARJE DAG hahaha!

Nä men allvar jag MÅSTE. Eller nä.. jag MÅSTE inte men jag VILL. Men är för lat!

Nån som har bra tips på sånt här??? (Fast eg. vet jag redan allt om diet o sånt men som sagt.... jag e bara LAT!) :roll:

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...