2007-04-26

Städedag =(

Sitter här o käkar mellanmål... knäckemacka med skinka och avokado hehe. GOTT! Jag åt bara en fruktsallad till frukost imorse med kokt vatten med citron och honung i och kände att det inte var nog. Sen började jag plocka undan en massa och kände att jag behövde påfyllnad av näring och energi! :) So here I am...

Syrran kanske kommer hit sen oxå. Bäst att städa då då hon inte gillar smutsiga hem *garv* och just nu är mitt hem just smutsigt :)

Eller huuuuur Åsa??? ;-)

Ska börja med såna.. dagens låt, eller dagens citat eller nåt sånt... har sett det i andra bloggar och tänkte att då kan jag ju oxå ha det... Härmapa, jag vet! :lol:

Så....dagens låt eller den jag åtminstone tänker på nu är:


Eric Gadd - Summer is Here


Kommer nog bli en sån... "Song of the moment"-grej då jag tänker på musik konstant haha.

Nä, jag får väl käka klart och fortsätta här... Det som står på The Schedule today is:

◊ Plocka undan
◊ Plocka in tvätten från igår
◊ Damma
◊ Dammsuga
◊ Moppa golv
◊ Städa toaletten (men det kanske jag inte orkar, tycker dessutom det är ÄCKLIGT!)
◊ Diska
◊ Nåt mer som jag säkert glömt nu men kommer på senare...

FY FAAAAN! Vem uppfann städningen?! Borde finnas en robot som gör sånt till en!!

Min frukost:



Mitt mellanmål: (Detta är bara en HALV avokado. Vet att det ser mkt ut men jag äter en halv om dagen max EN)



Tänk att vara hund... sicket skönt liv man kanske hade kunnat haft:

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...