2007-04-21

Soffköp

Idag skulle jag och M ut och köra en runda bara för att komma hemifrån en stund.... och denna rundan slutade i ett soffköp haha. Japp... vi (läs: Martin) köpte en soffa. Den var stor och rymlig och vill vi ligga i den båda två så är det inga problem. Enda nackdelen tycker jag är att den är mörkblå!! Det är jag inte alltför glad för. Speciellt INTE om man har en beige labrador. Så jag har sagt åt M nu att hunden INTE får komma i närheten av soffan isf! Och gör han det blir jag förbannad. Och det med rätta då det är JAG som städar! Inte så jäkla snyggt med mörkblå tygsoffa och se vita hårstrån lixom.... jag älskar denna hunden så ofantligt mkt men ÅH det är jobbigt att städa bara!! Och jag som ÄLSKAR att städa............... ehh NOT lixom. Finns inget tråkigare eller värre!

Fy fan....

Iaf så tror jag att soffan kommer bli bra. Dock så undrar jag nu hur det blir med gardiner och mattor och sånt jag annars bryr mig så mkt om typ.... (haha när det kommer till sånt så fullständigt skiter jag i det!) För den soffan jag har nu är beige och min matta är lite vitbeige så den passar och sen är mina gardiner två längder varav den ena är helt röd och sen den andra är beige med röd/vit/svarta mönster i. Skitsnygga. Dom låter inte som det men det är dom.

Nä gud jag måste gå och sova nu.

Åh förresten... gud hur fasen kunde jag glömma det.... jag har ÄNTLIGEN fått hem en tid för min coloskospi. Och fy faaan säger jag.... jag är riktigt skrajsen nu.... ska berätta mer ingående imorgon (som om det finns nån som faktiskt bryr sig hahaha) men det verkar som dom ska 1½ meter in där nere på mig....

Jag känner mig redan besudlad...... *kryper ihop och gråter dramatiskt och överdrivet* :lol:

GODNATT mina underbara bloggvänner!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...