2007-04-22

Promenad

Har varit hemma ett tag nu. Tog en promenad på nästan 1 ½ timme. Och såklart köpte jag godis (choklad) på vägen. Jag har röd vecka nu så jag är så sugen på ALLT! Men mest choklad... checka påsen:

Massa godsaker där ;)


Stötte på några änder när jag var ute (syftet med promenaden var ju att mata pippifåglarna med glutenfria korvbröd jag köpte en gång när AG's inte hade vanliga) och dom e fan inte blyga asså. Dom gick ända inpå mig ju haha. Här ät lite pics från promenaden:






Och här är mina små kompisar änderna som rände mig i ändan (haha var jag inte rolig nu va??)





Hehe dom var så söta... sen bar det av hemåt för att öppna min godispåse... kolla ovan :|
Nu börjar OC igen...

Puss på er och TACK för att ni kommenterar!! :) Det gör mig så glad!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...