2007-04-23

Posten

Ja, nu kom den. Undrar vad man fick idag? Räkningar och åter räkningar kanske... sånt som man tycker är skiiiitkul lixom.... ska gå o kolla..... be right back.....
------------------------------------------------------------------------------------
Jajaja bara en massa hög med reklam + ett brev från MKB. Vad kan det vara. Hyran kanske?? Dom kanske har höjt den en gång till?? Just for fun sådär lixom... :)
------------------------------------------------------------------------------------

ALLTSÅ JAG BLIR SÅ JÄÄÄVLA FÖRBANNAD!!! Fy fan.... japp det var hyran... såklart... så långt allt ok... men det var inte bara det för till den har dom lagt anslutningsavgiften + hyran för allemansboxen oxå!!! Och jag fick ju hem brev för inte så länge sen om att det inte skulle läggas på denna månadens hyra utan nästa?!?!?!?!

OM NÅN PÅ MKB MOT FÖRMODAN LÄSER DETTA: MAKE UP YOUR FUCKING MIND!!!!!!!

Jag e så jävla trött på deras strul så jag vill bara gå in o spy. Eller ännu bättre.... gå ner och spy på DOM!!! Så istället för ca 4600 ska jag nu betala över 5000 spänn. För denna sketna 2:an... Nu e jag sur!! :x

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...