2007-04-30

På väg ner till kiosken...

....så såg jag en tjej i vitt som korsade vägen och gick in på Pizzeria Belezza. Antagligen bodde hon mitt emot för hon var tunnt klädd. Hon hade exakt sådana vita somriga linnebyxor som jag har och en likadan topp. Nu var det nog inte en likadan topp men snarlik iaf.... hehe. Och hon var exakt så smal och fin i kroppen som jag oxå vill va. Fick för mig att M oxå glodde på henne och blev lite sur för det (inte så han såg och jag sa heller inget) men det släppte efter några sekunder. För jag är smartare än så att försöka behaga nån om den inte är nöjd med mig!

Dom tiderna är över!

Vill nån förändra en till nån man inte är så seek elsewhere för fan tills du hittar nån du slipper ha sånt jobb och problem med....så personen du vill ha blir som DU VILL oxå....typ... har även kommit underfund med (ja, detta kom jag på för längesen hehe) att det är en själv man har problem med om man tänker att man måste förändra sig för att nån annan ska tycka om en. Men äh... detta är ju grundläggande grejer. Det vet väl alla? Eller??

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...