2007-04-05

Nytt liv??

Idag var jag o syrran hem till min andra syrra på Värnhem på en kopp kaffe. Jag drack dock inget. Har spenderat enough tid på dass idag!! Blir så jääääävla trött på det!! :(

Nu är det nytt liv som måste börja!!

Lite bilder från dagen...

1. Adam var målad dagen till ära.
2. Upp med händerna sa han när jag kom haha.
3. Adam tog ett rätt bra foto ändå för att inte veta hur man gjorde.
4. Min gapiga syster Linda och Adams gapiga mamma. Haha!
5. Adams ännu mer gapige pappa Himmelsblåe Niklas. Hehe.
6. Tatoos... vette fan hur många han har. Men MÅNGA e det iaf! Hela kroppen e täckt! =)
7. Här intas det drycker. Öl i ena och juice i andra. =)
8. Åsa leker kula med Adam.










Sen fick jag idag av syrran denna Naturdieten. Caffelatte. Hon gillade inte den. Nån som vet om den e god eller ej?? Hoodian hade jag ju redan :D




I told you so... a New Life has to begin :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...