2007-04-11

Nu har MKB inte tömt sopet - IGEN?!

Alltså det e fan ANDRA gången nu som MKB inte tömmer sopet! :evil: Det stinker här i trappen!! Jag e bara 25 och ingen jävla gnällkärring men betalar jag för att sopet ska bli hämtat (gör vi det förresten? Har för mig han sa det...) så ska det fan ta mig tömmas 1 gång i veckan eller var andra eller när det nu är... så nu har jag slängt iväg ett mail till och påpekat detta.... eftersom dom ALDRIG svarar i den förbannade telefonen!! Vem vet vad jag får för svar denna gången? Samma som förra?

"Hej Caroline!

Tackar för anmälan och lovar att detta åtgärdas idag.
Denna typen av fel blir tyvärr ibland okända för oss eftersom alla tror att någon annan har anmält det. 

Med vänlig hälsning


###"

Lixom hallå?? Ja som sagt - ska bli intressant att se...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...