2007-04-01

Moose Head

Nu e man hemma igen. Blev ingen lång kväll inte... men å andra sidan kom inte alla heller så men jag hade kul! Jag o mina Orgasmer!!!! :D Fy fan vilken god drink! Men VARFÖR döpa den till Orgasm? Hmm jag vet jag! Det är för att (som jag själv upplevt) när tjejen (det är ju oftast brudar) beställer o säger:

"Jag vill ha en Orgasm!" så ska Bartendern säga för att vara rolig...

"Ja, men då får du vänta tills jag går av mitt pass!"

o så börjar dom skratta... kul lixom! Nu... ge mig min drink tack!! Det är nog bara därför dom döpt den till Orgasm.
Eller så är det för att nån verkligen fått en när dom drack den! Hmm undrar varför... konstigt för Sex on the Beach e inte så jäkla god men att ha sex on the beach kan väl inte vara så hemskt! Eller?? Ja, jag vet inte för jag har aldrig provat :P

Bilder från kvällen blir 2 st... tror jag... kanske nån mer - minns ej så bra men syrran har lånat sladden så jag kan ej lägga in dom ikväll...men å andra sidan.... vem fan läser här egentligen? Ingen! Ingen kommenterar ju :(

Nu ska denna kärringen gå o sova! Ja! För det är det jag är!!

En jävla kärring!

Natti natti barn... nu springer ni inte ute o rumlar nätterna långa... :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...