2007-04-05

Min andra hemsida

Ja, jag har ju en sån oxå... men det får ni inte veta för det är en viktsida... hihihi... iaf... jag hade inte skrivit där på evigheter o nu har folk börjat klaga på det hehe... så idag skrev jag följande där. Var ju tvungen att ge ett livstecken haha. Så här skrev jag:

"4/4 2007

Halloj på er!

Ja fy faaaaasen asså! skärpning big time asså med min uppdatering! Jag har varit så slöööö. Inte orkat bara. Jag har tappat motivation till precis ALLT! Jag e förkyld o dann och hostar o hostar o sen hostar jag lite till! *grrr* Jäkla skit detta! I 2 dagar har jag gått nu och trott att hostan hade gett med sig. Åh tänkte jag... det blir kanske ingen lika dunderförkylning som sist (hade en sån i september förra året o det minns jag för det var då M hade semester o vi egentligen skulle åkt till Holland men det fick vi ställa in pga lilla mig) o så vart jag glad för jag trodde jag var på väg att bli frisk! TJI fick jag!! Imorse kl. 6:00 vaknade jag av VÄRLDENS hostattack! Jag trodde M + alla grannar skulle vakna! Ja herre min skapare asså. Det var bara att gå upp och försöka hälla i sig lite äcklig hostmedicin mitt i allt hostande. Jag har både Cocillana-Etyfin och Lepheton utskrivet på recept till mig. Men Cocillanan är sen september då sist jag faktiskt hade bronkit haha. Ja läkaren skrev det på läkarintyget för att vi skulle ju ut o resa och han var schysst att skriva det för annars hade vi fått betala resan ändå.

Iaf... jag har dessa två utskrivna men Cocillana är bannemej den ENDA hostmedicinen som hjälper på mig. Fast jag e inte så glad i att ta den. För det första är den så sjukt jävla äcklig! O för det andra så har jag väl på nåt konstigt vänster doserat helt åt helskotta för den dagen jag fick Cocillanan utskriven så vart jag inte på Apoteket förräns sent på kvällen (för att jag suttit på Ahlmansgatan hela jävla dagen för o få komma till läkare) och när jag sen kom hem var jag så hostig o desperat så jag tog en hel DAGSDOS inom loppet av 3 timmar!!!!!!!! Men hallååå lixom. Jag kan ju säga så här... det är morfin i den så jag behöver kanske inte tala om hur jag var dagen därpå?! Nu vet inte jag hur missbrukare är eller känner när dom har abstinensbesvär men... detta var nog inte långt ifrån. Darrningar, illamående, svettningar, blicken flackade oxå sa M hehe. Jag kände mig uttittad och jag andades häftigt oxå o gud vet allt. Näää usch... det var det värsta jag varit med om. Så jag är ärligt rädd för att ta den nu. Givetvis vet jag att jag inte blir sån om jag sprider ut det över dagen men jag vågar inte chansa hehe. Så jag har hittils bara tagit Lepheton. Och ska se om det räcker med den. Cocillanan får vänta!

Nä nu mina damer o herrar ska denna damen ner och tvätta. Har tvättid om 10 min. Mellan 12-16. KUL!! :D


Har förresten tagit upp min VV:ande igen lite granna. Ska se vad det blir av det! :)


Ha en wonderful day my friends!"

Så det var det det :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...