2007-04-21

Lördag morgon...

Frukosttime. Jag äter avokadoknäcke med en kopp te. Dock inte grönt. Menmen.... jag ligger iaf inte till 12 halv ett om helgerna längre iaf :D Ska försöka gå upp lite tidigare i etapper framöver. Det kommer ta tid då jag gillar att ligga länge på morgnarna. Fast jag börjar tycka det e riktigt skönt att komma upp. Speciellt på vardagarna. Ehh hur dumt lät inte det då?? ALLA går ju upp i tid på vardagar iaf... ja, jobbar man inte behöver man inte det men.... börjar känna mig så otroligt slapp o dann om jag inte går upp.... Fast helgerna e bäst för då kan man få ut så mkt mer av dagen tillsammans med M! Gött!

Nä, vi skulle egentligen vara där till öppningsdags kl. 10:00 som två andra pensionärer så jag får nog lägga på ett kål om vi ska hinna hihi.

Ha en bra dag! :)

PS/ Har fortf. ej vatt på toa :( Glöm ej anteckna det hahaha /DS

♥Puss!♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...