2007-04-06

Lite gnäll så här på eftermiddagen

Sitter här i soffan och har så jävla tråkigt. Bad M säga vad han var sugen på till middag idag. Eller att han var dag ska säga ett livsmedel han vill ha till middag så kan jag göra nåt som innehåller just det han säger. Så igår så frågade jag honom o då får jag som svar: Blomkål. Ehh jaha... så idag ska jag göra nåt med blomkål.

Helst vill han ha kokt blomkål som man häller lite smör och ströbröd på. Men då blir det ju fan inte nyttigt. Och inte fasiken tänker jag sitta o knapra på ENBART blomkål. Vad sjutton ska man ha till det?? Kycklingfilé? Korv? Ah jag vet inte...

Måste iaf... som jag läst i Majsans blogg "gå och röja lite" här nu... :) här ser ut som FAN. Ett riktigt skitigt bombnedslag! Borde dammsuga men jag orkar inte... ska först och främst diska. Och det ÄLSKAR jag ju..................NOT!!! HATAR att diska! Jaja det måste göras såatte.... Tänker spara detta inlägg i en ny kategori som jag oxå hittade i ovan nämnda persons blogg... nämligen "Gnäll" hahaha. Tyckte det lät kul!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...