2007-04-11

Lite gnäll osv...

Ska börja med att gnälla!!!

1. Jag e så jävla trött på att sitta här i soffan när jag skriver för jag får så satans ont i ryggen. Man säckar ihop som bara den!

2. Hmm kommer inte på nåt för tillfället....

3. Jag har en påse framför mig med några Geishabitar i + ett digestivechoklad jag fick av syrran.... MEN jag vågar inte äta det.... stopp i magen vettni... :(

4. Ont i huvudet... och i magen...

5. Solen skiner.... inget fel i det bara det att den lyser mig RAKT i ögonen så jag ser knappt nåt...

6. Har inget dassapapper...

7. Måste gå ner och handla....

Suck... fan va jag gnäller va... haha... ooo jag kom på en 8:e punkt med... jag e hungrig men vågar inte äta nåt!! :(

Jag tog ett ryck här innan med disk o så... checka in berget...

Före





Efter




Jag HATAR att diska... men det tog väl typ 30 min att organisera o så... Tänk vad mkt onödig tid man slänger ut på att DISKA varje dag?! Nä, när jag får pengar så blir det TAMEJFAN att investera i en bänkdiskmaskin! Frågan e bara HUR då MKB's mått inte alls stämmer överens med diskmaskinens mått :( Jaja, vi får väl se hur det blir med den saken...

Har ju sagt hur länge som helst nu att jag ska slänga upp bilder ifrån påskas o lite bilder om vad jag gör på dagarna o så... det ska jag göra ikväll!! Jag har lagt in alla bilderna i datorn nu så nu har jag ingen ursäkt för det iaf hehe. Ok jag mår inte så great i magen men... jag sitter ju här nu ;) Sen ska jag berätta om drömmen jag drömde oxå :)

Nu ska jag gå o ge hunden mat och sen gå och köpa potäter och dassapapper... Idag ska jag förresten göra Bifteki. Det är vanliga pannbiffar av köttfärs fast smaksatt med olika kryddor... Ja ok jag erkänner... det är Santa Maria's egen kryddblandning som man häller i färsen hehe. Sen till det ska jag ha antingen potatismos eller klyftor och tsatziki... MUMS!! Det enkla receptet hittar ni här.

Nä, nu ska jag gå...

Seeya!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...