2007-04-03

Lite foton

Jag skulle ju slänga upp lite bilder från Thorsten Flinck jag var på i fredags. Har totalt glömt bort... men här kommer lite bilder iaf... O Åsa jag struntar i om du blir sur över att jag lägger ut bilder på dig med :P Så länge man känner mig, träffar mig och jag har en kamera eller en mobil med kamera (HAHA.... för jag har båda) så får man stå ut med att man blir förevigad och eventuellt hamnar i min blogg. Eller andra hemsida.. eller på YouTube ;-)

1. Åsa i Folkets Park.
2. Jag i samma (fy fan vad gammal man ser ut då!! :-))
3. Åsa igen i samma park ;-)
4. Again....
5. Pariserhjulet i Folkets Park.
6. Moriskan Bar utan mörkerläge.
7. Samma med mörkerläge på (så intressant lixom??)
8. Thorsten F på scen.
9. Samma igen...
10. Och igen...
11. Min cider... GÖTT! Och så Åsas starköl... (me not like hehe.)
12. Och min drink. Orgasm ska det vara! :D
13. Åsa e glad (o full kanske? haha)
14. Den killen ni ser i mitten som står framme vid scenen var rent väck. Ärligt han måste ha gått på nåt. Han hoppade o stajtade hela jääääkla kvällen o vek inte från scenen en minut. Inte ens för att pissa (??)

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Det finns fler bilder men det är mest bara på scenen. Tom haha. Jag vet jag e bäng ;) E helt 100 på att jag tog kort på förbandet Rag-And-Bone oxå! Skitbra var dom! Men nu kan jag ej hitta dom fotona. Jävla skit.

Fler foton kommer snart. O då självklart på nåt annat hehe.

Nu ska jag dra till Åsa! :)

Seeya!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...