2007-04-03

Jävla f***ekrångel

Håller på att lägga in bilder på datorn men eftersom det här jävla memorysticket inte kan ta alla bilder på en gång pga att jag har en massa mp3:or o sånt så måste jag ta ur sladden varje gång o markera o flytta o klistra in o sånt!!

Och till råga på allt så har jag fått låten Mitt Sommarlov med Anita Hegerland på hjärnan hahahaha.

"Mitt sommarlooooov... va jätteSKÖNT mitt sooommarlov ska bli.
Då e man leeeeedig hela långa daaaan. Alla määääänniskor vill ut på laaaaaandet
o nästan iiiiiiingen vill bo kvar i stan.

"Mitt sommarlooooov... va jätteSKÖNT mitt sooommarlov ska bli
med bad o soool o jordgYbbar o glasssss (snabbt A där haha)
Typ när man spriiinnnnger barrfota i greeeeeeeset....
och hymlor suyuyuyuyrrar kring i solens gaaasss"

Alltså geeeze.. observera att jag skrivit som hon sjunger... alltså inget stavfel ;)

Nä får fortsätta med detta jävla skitet...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...