2007-04-05

Jahaja...

Så då.. då e jag nybadad o fräsch. Har smort in mig med brun-utan-sol oxå. I hopp om att bli liiiite brunare än det solariet ger haha.

Jeje lixom.

Förresten... Ni får ursäkta om jag råkar stava lite fel emellanåt för jag ser faktiskt knappt bokstäverna jag skriver. Dock så rättar jag det jag upptäcker är fel men... ändå! Jag hatar verkligen stavfel! ;) Och jag hatar ännu mer det faktum att jag kanske rentav behöver läsglasögon!! *grrrr*

SKITHELVETE!!

Har fan ingen lust att gå runt och se ut så här precis:

"Hejhej jag heter Caroliiiine och jag har dålig syn. Syns det??"

image65

Detta kortet togs i augusti förra året. På min äldsta syrras födelsedag faktiskt. Vi var och tömde min pappas morbrors hus efter hans bortgång. Han blev 98 år och detta var hans glasögon. Jag kan ju säga att jag bjöd på ett gott skratt när jag gick runt i dessa! Såg INGENTING men framförallt såg jag DUM ut!! *garv*


PS/ Snygga tapeter va?? ;) /DS

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...