2007-04-10

Jag orkar inte ha det så här...

Sitter här med All Bran och naturell youghurt 0,5 % + har ätit en macka med smör och skinka. Dock så e honungen slut så jag var tvungen att ta socker. Blev lite sur över det men jaja.... vad gör man? Ja, för jag har inte socker i kaffe, te och sånt utan jag tar honung! Haha det e nog fan det enda nyttiga jag gör :)

Nån som vet vad man kan göra eller ta o äta om man känner att ens blodsocker löper amok o man e så där astrött (fast eg. borde man inte vara trött för man har sovit som man ska osv) o tappat koncentrationen o så. Jag har Rosenrot i kylen tror jag.... eller är det Ginseng? Hmm måste gå ut o kolla upp det.

Sen har jag en sån JÄVLA huvudvärk oxå... hmm egentligen vet jag att jag ANTAGLIGEN borde går ut och gå litta va?? Jag VET så VÄL vad jag gör fel och vad jag ev. BORDE göra men ändå så gör jag det inte!

Eller hur är det faktiskt iaf liiiite självdestruktivt? Eller?

♣Självdestruktiva Caroline♣

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...