2007-04-22

Jag har skurit mig!!!!

OBS!! NI SOM ÄR KÄNSLIGA BÖR EJ KOLLA PÅ BILDERNA!

Det gör jätteont!! Och jag skar mig för över en timme sen och det har fortfarande inte slutat blöda :( Sitter här med en rosa One Size stringtrosa med kondomficka som bandage (fick genom en tidning) då jag inte har varken kompressor eller nåt annat.... (kanske dags att införskaffa det om olyckan skulle vara framme nån annan gång??) Så det känns litta konstigt att skriva hehe. Alla plåster blir rent genomblodade :( Och jag gräd & gräd & gräd ty jag har ingen hög smärtgräns hehe. Japp, jag erkänner! Så föda barn ska jag nog aldrig göra tror jag... om jag får tro dom som har gjort det då

Kolla:




 

Tycker ni synd om mig?? Det gör ju så ont så ont så ont.... (jag vet... jag är tamejfan värre en en karl!)

Jag tog förresten lite bilder från vår lilla utflykt idag ju och dom kommer inom kort :)

Nu ska jag bädda ner mig i vår nya soffa och tycka synd om mig själv...

Puss på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...