2007-04-06

Jag e så j-a sugen på nåt gott!!

Åh fan jag har vatt borta sen jag skrev senaste inlägget... o ändå e jag fortfarande inloggad... hmm jag som brukar bli utloggad efter typ 10-15 minuters inaktivitet...

Jeje whatever... nu e jag nybadad och fräsch igen iaf... o nu börjar snart Anna Phil iaf... missade det i måndags... så nu får jag se reprisen. Men egentligen e jag så jävla trött... idag har jag tryckt i mig 19 points. Hade -2,5 igår på "pointskontot" så jag får väl vara nöjd nu. Men jag e så jävla sugen på nåt gott!!! Vet ej vad... o jag bråttas med en ängel på ena axeln o djävulen på andra. Ängeln säger ät inte och djävulen säger ÄT! ÄT! ÄT! FÖR FAAAAN ÄÄÄÄT! Åh blir så jävla trött! Just nu skulle jag LÄTT kunna kränga ett par mackor, lite ostbågar, choklad... ja you name it! Vadsomhelst!! E så JÄVLA sugen!!
Vad gör man när suget sätter in så här sent??

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...