2007-04-20

Jag = Duktig?

Jag har tänkt på en grej...jag tror jag kanske har varit liiiite duktig denna veckan ändå.... :P

Jag har gått upp tidigt varje dag p.g.a. min älskade (läs: hatade mage) och det har gått jättebra. Dock så börjar jag tycka kl. 8:00 är för sent. Jag har ställt klockan på 7:00 men stänger av den då och går upp med M.

Hur har jag varit duktig då? Jo, jag har ju tagit denna tiden på mig att vänja mig vid att gå upp MKT tidigare än vanligt och det har ju som jag sa gått super! Kanske det är bra då att jag inte tagit mina morgonpromenader (även om det hade varit ännu bättre) för man ska ju ta en vana i taget sägs det ju.

Så nästa vecka ska jag införa nån form av motion... vad det blir vet jag inte än. Den som lever får se....

Nu ska jag gå och handla medicin till vovven..

Puss på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...