2007-04-28

I Love this weather! =)

Vaknade 8:20 i morse. Gick upp och slog en drill. Eller är det bara killar som "slår en drill"?? Haha. Förstår inte varför man alltid är så jäkla kissig när man vaknar på morgonen??

Iaf... jag borde blitt uppe då, då jag kände att jag nog hade kunnat klara det och kanske tatt sig en liten joggingrunda... :) men det var så tråkigt att gå runt i lgh själv när M fortfarande låg och sov. Så jag gick och lade mig igen och somnade väl om lite grann för att sen vakna 9:30 när M gick upp. Fast jag gick inte upp förrän prick 10 haha. Så nu är "frukosten" avklarad. Ska bara ut i köket och plocka undan lite.

Idag är en fin dag. Man borde gått ut och tatt sig en långrunda i normalt, avslappnat tempo men vi får la se... först måste jag bädda sängen och diska och sånt så jag slipper ha det över mig sen.

Vad ska ni andra göra idag då? Ta en prommis by the sea kanske? ;-)

image182

image183

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...