2007-04-23

Hemma igen

Ja då har man varit på Mobilia med little Sister... eller egentligen är hon min storasyrra men... hihihi... (gud vad kul va?? haha) Där köpte jag plåster... minns ni att jag skar mig??? Ni har väl inte glömt??? ;) Sen köpte jag skinka med vitlök och baconsmak...Skitgod var den! Brukar annars köpa den Örtagårdskryddade! Eller Senapskryddade... Whatevoooor. Like anyone cares om vad jag brukar inmundiga för skinka hehe.

~ PRESSTOPP ~ ~ PRESSTOPP ~ ~ PRESSTOPP ~ ~ PRESSTOPP ~ ~ PRESSTOPP ~

Caroline äter Pigghams skinka med Vitlök-, och baconsmak.... Det är ett järvt byte från den vanliga med Örtagårdssmak eller Senapssmaken hon också brukar äta.

JESUS herregud lixom... hahaha.

Nu har jag iaf ätit en Espresso House-scones. Asså är inte dom goda så säg?! Saftiga och absolutely delicious!! Sen drack jag en Vanilla Nut Latte oxå... borde jag aldrig gjort.....

Oj, nu ringde pappa... ska åka med honom hem och skriva fakturor... bloggar mer därifrån...

Puss på er! :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...