2007-04-23

God Morgon på er!

Jahopp...back to vardagen och med den gå upp tidigare! Känns OK trots att jag somnade 2 inatt och vaknade tusen gånger! Inte nog med det.... FAN vad jag är KORKAD!! Ska berätta...

Jag nämnde ju att jag köpte choklad igår! Och inatt vaknade jag med värsta suget?!?! Martin hade förflyttat sig in till nya soffan och sov där (den är som en extrasäng hehe) och DÄR bredvid  honom låg väskan haha. Nu började operation "få väskan därifrån utan att väcka Martin"... hur sjutton skulle det gå till.... jag gick in och kissade på saken haha. Hursom så vart jag väl så desperat efter en liiiiten bit så jag smög in och drog undan väskan så sakta och försiktigt jag kunde. Och han vaknade inte. Wohoooo tänkte jag.... in i sängen, upp med påsen och upp med en bit choklad. Det slutade med att jag åt upp en hel Plopp! Jäkla skit! Och nu sitter jag med magont! Ja, jag kan "lia gott ha det!!" Är man så jäkla dum att man käkar nåt mitt i natten när kroppen ska vila och avgifta sig så.... då kan man ha det!!

Nu sitter jag här med en kokt kopp varmt vatten med citron och honung i hopp om att göra starten för dagen lite varm och mild för magen. Kan ju säga att soffan ser ju väldigt inbjudande ut hehe. Men jag är ISKALL om mina fötter och då är det inte så lovely tycker jag. Om jag är kall om fötterna så KAN jag bara inte somna. Det går inte.

Well well.... jag får väl gå och käka nåt... rågknäcke med skinka och avokado idag igen kanske? :) Har noll fantasi hihi...och det är ju SÅ gott!! :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...