2007-04-24

Finally!

Har badat och sånt nu. Men har så ont i magen. Jävla lingonvecka... "hej svejs i lingonskogen..." som Majsan sa haha! Och ni som undrar hur jag kan bada när jag har den så är det bara för att den inte kommit igång än. Och badälskare som jag är så passar jag på så länge det går :)

Hmm arbetet med pappa gick bra idag! Det gick fort. Efter 6 fakturor ungefär så vart vi klara... ehh 6 stycken bara?!?! Lät på han som han hade typ 50 st. Det var ju SÅ många och på onsdag reser han till Paris på affärsresa och ville ha dom gjorda innan. 6 stycken?? *skrattar högt* :lol: Lilla älskade pappa... kom igen när du har en 200-300 st. fakturor. DÅ snackar vi många! :) Inte 6 st.

Syrran sitter och snackar med en gammal klasskamrat på MSN. Janne. Så henne lär jag få vänta länge på tills hon blir klar. Jag är faktiskt rätt så trött. Dock så har jag sån halsbränna så jag kan inte somna ändå! :? Men korkad som jag är fick jag en lightcola läskeburk idag av Åsa som jag håller på att dricka upp nu. STUPID STUPID STUPID! Jag får helt enkelt skylla mig själv med mina magproblem. Det enda jag tänker nu är att hoppas jag inte har IBS. Vill tacka Ulrika för att hon tog sig tid att skriva ett sånt bra och innehållsrikt mail till mig innan idag! Det värmde verkligen! Och jag ska svara på det med då jag såg att det var en del jag ville ha sagt!

Nä, nu kallar kudden... M sover inne på soffan inatt igen.... fan.... att man ska behöva konkurrera med en SOFFA?? :) Nu ligger han där istället för här bredvid mig :( haha. Jaja...

Lämnar er med några bilder från idag...

Godnatt och sov gott! :)























Så där ja...

Bild nr
1. Åsa o jag
2. Åsa
3. Jag vid pappas jobbedator
4. Pappa läser fakturaunderlag
5. Min goa mamma =)
6. Åsa e nog glad över biljetten hem hehe
7. Åsa o jag igen
8. MongoLi (jag asså)

GODNATT

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...