2007-04-14

En massa konstiga grejer haha

Ja, då var man hemma då. Eller jag har vatt hemma ett tag men jag var nere o hämtade tvätten o sånt.

Ja, jag har tvättat på en fredag!

Imorgon kl. 11 ska jag ju då iväg och ge mig själv en tarmsköljning. Vet att det låter disgusting med ACK så skönt och renande! Och DET, mina vänner, behöver jag! Hade ni haft den smärtan jag har så hade ni inte tvekat en sekund!

Idag har jag ätit 2 kycklingkebaber, massa coca o pepsi. Den sista halvlitern håller jag på att hinka i mig nu hahaha. Sen efter imorrn blir det inte så mkt mer sånt förutom vid valda tillfällen. O jag ska börja utöva nån form av motion 1 timme varje dag. Blir det mer än en timme så gör det inget men en timmes effektiv motion ska det iaf bli! Sen vardagsmotionen är ju minst lika viktig som den andra... så ja, vi ska se vad som händer imorgon. Jag känner att jag iaf har så pass mkt kött på benen att jag vet vad jag behöver göra för att magen ska komma iordning ordentligt. 8 november förra året var jag ju på en Ayurvedisk undersökning och fick där många tips på vad jag kunde göra. O vi kom fram till att jag är en Pitta med överskott av Vata. Fast det står Pitta-Vata så tydligen kan man kanske vara båda.... Och dessa kallas för doshor. Det finns Pitta, Vata och Kapha. Och med detta menas att man ska äta enligt sin kroppstyp... ja ni som kollat på Du Är Vad Du Äter vet vad jag snackar om.

Mer om det kan ni läsa här.

Där jag var för att ta reda på min kroppstyp var här.
Och imorrn ska jag hit.

Nu ska jag in o ta ett nattabad sen väntar sängen.

Natti o seeya! =)

♣Carro♣

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...