2007-04-11

Blev inget mys...

Nåt sånt där mitt-i-veckan-mys blev det inte så mkt av då jag drabbades av akut magont. Fråga mig inte varifrån det kom men jag fick så jäkla ont i magen!! Jag vet fortfarande inte varifrån det kom men självklart så beror det på det dom flesta av dagens kvinnor lider av. Behöver kanske inte säga vad utan att ni vet... ;) Iaf... så mkt kex o ost o räkor o allt annat vi hade på bordet slank alltså inte ned. FAN! Jag som var så sugen innan idag! :(

Nu sitter jag iaf här o magontet har släppt lite då jag drack ett glas vatten innan utblandat med katrineplommon och sen efter det tog jag 10 ml Laktulos! FY FAAAAAAAAAAAAN vad den är VIIIIIIDRIIIIIG!!!!!! Alltså seriöst! Jag trodde jag skulle spy och jag sitter här 1½ timme senare o det känns fortfarande som jag ska spy!! Oljig och söt är den!! BLÄ!

M är inne i badet nu. Känns så synd för det var hans sista lediga dag och vi skulle ha lite kvällsmys så här "mitt i veckan" haha o så blev det så här... :cry: Jaja, det går ju fler tåg men ändå! *grrr* Nu vill jag in o bada o se om det släpper i magen... om han bara kunde bli klar nångång hehe...

Seeya later :)

≤Carolajnagirl≥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...