2007-04-26

08:30

Godmorgon på er underbara människor!

Klockan är halv 9 men jag har varit uppe en timme redan. Känns jävligt bra att gå upp tidigt om dagarna (Ok tidigt och tidigt men i jämförelse med innan så är det det hehe.) Dock så har jag så jäkla ont i halsen när jag sväljer. Får lixom grimasera när jag gör det. *suck* Ja, det är väl min tur att bli REDIGT sjuk nu. Jag klarade mig ju undan vinterkräksjukan (peppar, peppar ta i trä) så då ska jag väl inte komma undan den här sommarförkylningen som är värst. Och som sitter i längst med! Jag har inget emot att vara snuvig eller snorig, you name it, same shit, och att nysa lite men att hosta ur sig inälvorna och ha ont i hals och huvud!!

A BIG NO NO!!

Men men... vad gör man?!
Så länge jag slipper ha ont i magen kan jag ta PRECIS VAD SOM HELST!! (Oki ingen tandvärk tack...den kan jag oxå klara mig utan...)

Idag vette fan vad jag ska göra. Hade tänkt städa och det ska jag oxå men... för det BEHÖVS VERKLIGEN!! Men först ska jag bädda och få undan disken. Fast jag får ändå diska sen ikväll igen!

Sms:ade Åsa för en stund sen att hon skulle höra av sig när hon vaknade. Det är så konstigt... för när jag var inne i trallen att sova länge om dagarna så gick hon upp tidigt och ville träffas och klara av ärenden och sånt så fort som möjligt på förmiddagen. Självklart blev jag alltid irriterad när hon tyckte att vi gott kunde träffas på förmiddagen eller iaf innan lunch (haha ja, jag sov LÄNGE) för jag avskyr att planera mina dagar även om jag faktiskt har insett nu att det är bra och sparar mkt tid. Men NU när JAG går upp tidigt om dagarna så sover HON länge?! Är det upp-och-ner-vända eller fram-och-tillbaka-världen eller kanske skiftbyte i Bregottfabriken som pågår? Haha...

Jaja, jag ska käka vidare nu iaf och sen få lite ordning på torpet. Pluto ska få mat oxå! :)

Have a nice day beautiful People!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...