2007-03-22

Vad f-n ska man skriva här egentligen??? >*<

Denna listan hittade jag hos Sandra. Och eftersom jag kan tycka att sådana listor är roliga ibland så publicerar jag denna här hihi.


Vad heter du?: Caroline



Var bor du: Down South (Malmö).
Trivs du där: Trivs? Vad e det?


Brukar du läsa horoskop: Haha ja. O jag går oftast på dom oxå!


Har du körkort: Nope men håller på. Fortfarande.


Favoritdjur: Hundar och apor/chimpanser.


Festar du mycket: Haha nä inte lika mkt som jag skulle vilja.


Sprit, cider, vin eller öl: Bara det är gott ;)


Brukar du bli för full: Nä tyvärr...


Antal kuddar i sängen: 1-2 st.


Äger du ett busskort: Nä.


Vad åt du till frukost: 1 kopp kaffe latte med 2 mackor med marmelad. Inte nyttigt jag vet.


Har du haft sex idag: Nä.


Nästa mål i ditt liv: Visste inte ens om att jag haft ett innan...


Hur svarar du i mobilen: Ja, det är Caroline.


Antal timmar sömn inatt: Fan inte många. Både hund och fähund snarkade så jag hamnade på soffan.


Sov du ensam: Både ja och nej.


Din hobby: Baka.


Vad är det för veckodag?: Torsdag.


Vad åt du senast: En SKITGOD yoghurt. Stracciatella extra creamy. Krossad choklad i! MUMS!


Vem fick du sms av senast: Min sambo.


Vem ringde dig senast: Hade jag haft mobilen här hade jag kollat men den e i jackfickan o jag giter inte resa mig. Tror dock det var syrran. Brukar vara hon *blink*


Godaste ölen du druckit: Ehh... finns det en god öl??


Vilka hårfärger har du haft: Åh haha. Mahognyrött och orange (det som skulle bli mahognyrött första gången blev istället oranged.)


Vad såg du senast på TV: Se föregående blogg. Den äckliga Hannibal Rising.


Vad läser du för bok just nu: Räknas skvalletidningar?


Längd: 1.75 cm


Skostorlek: 40-41 (Bigfoot)


Hårfärg: Blond


Är du kär i någon: Ja.


Vad gör du om ett år: Hmm I am a POPSTAR! LOL


Önskar du att du bodde någon annanstans: JAAA!!


Dricker du: Ja


Vilken parfym använder du: Happy by Clinique


Vilka skor använder du: Oj alla möjliga


Dagens klädsel: Jeans och en gul V-ringad tröja.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...