2007-03-23

Usch jag har så dålig karaktär...

Ja då har man bakat färdigt då. Godisbullar med knäcketäcke ;) MUMS! Har inte smakat än och det är väl ingen idé. Det sätter sig ju haha. Jaja med den dåliga karaktären jag har så, då vet man ju ändå att jag kommer att ta en bulle innan jag lägger mig :roll: Jag sitter ju och käkar yoghurt nu för fan. Stracciatella eller nåt heter den. Blå burk. 19.90 på Willys. SKITGOD!!! Jag valde med chokladkross såklart! Men tro mig... jag ska allt prova den med vanilj och choklad med!

Nä nu är det fan sovedags! Lämnar er med 3 st. bilder på kakor jag bakat den senaste veckan. Jag älskar ju att baka som sagt. Inte så bra för figuren dock. Får väl röra mig mer - jag säger bara: AS IF?? :?

Dessa bakade jag nu inatt. Det kan ni ju se på datumet o tiden om inte annat haha.

Godisbullar med knäcketäcke
image9

Kärleksmums

image8

Och dessa bakade jag förra lördagen... Smörbullar. Blev nästan som en Butterkaka faktiskt. SKITGODA! Smöriga och fettiga hahaha. Och även här bakade jag mitt i natten. Kolla tiden... jag e fan sjuk i huvvet!!

image10

GODNATT!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...