2006-03-27

Torra mackor

Sitter här och redigerar ihop en film samtidigt som jag käkar lyxfrukost. Torra jävla äckliga mackor med makrill och gurka! Och en kopp kaffe latte. Varit vaken sen 7:00 imorse! Hade sån sjuk jävla tandvärk inatt så jag tog en 1-grams Alvedon + en Tramadol. Somnade inom 30 min haha. Vaknade som sagt 7 dock och var skitpigg (???) Fattar absolut INGENTING! Nu sitter jag här med skallevärk, ögon som svider och så nödig e jag oxå! Kisse eller skitig säger jag inte.... kanske båda? Who gives a shit anyway?? ;) (Va fyndig jag var nu då :P)

Bakade inatt igen. Denna gången blev det "Gyllengula vaniljsnurror". Jäääklar vad goda dom blev! Och STORA! Mjuka, luftiga och STORA! I LAJK!! Nu är inte dessa på bilden under dom jag bakade igår men jag har inte tagit nån bild på dom än. Glömde det totalt! Dessa under är "Vanilj-, & Kardemummasnurror" så det är inte samma. Så. Nu vet ni det! Haha. Men läckra var dom iaf!

Nä, nu ska jag fortsätta med filmen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...