2007-03-31

Så där ja...

...då var man klar i badet.

Nu ska jag bara smörja in mig med lite brun-utan-sol oxå o ta på mig kläder så e man klar sen. Då kan man ta sig en jävel innan man drar mot stan haha.

Fy fan vad jag hostar asså. Egentligen pallar jag inte gå ut men det är rätt skönt att komma ut oxå ju! Känner att jag måste blanda mig mer socialt. Man börjar ju nästan bli lite scared för att gå iväg på en fest eller nåt. Bara för jag bär på några kilon för mkt o aldrig har nåt som passar! HATAR det! Man känner sig helt malplacerad ibland! :roll: Alla andra tjejer e så snyggt klädda, smala o fina o så kommer jag... den raka motsatsen lixom!! Inget kul alls!

Fan vad det stramar i fejset... måste smörja in nu...

Seeya!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...