2007-03-22

Hannibal Rising

Idag har jag inte gjort så mkt. Fan jag glömmer totalt bort att skriva ju! Det som jag sa inte skulle hända! Jaja, sån e jag. GLÖMSK så in i helvete!

Jag o M kollade på Hannibal Rising nu ikväll medans vi åt min hemmalagade Lasagne o FY FAAAN va äcklig den var! Ja inte Lasagnen då - utan filmen! Behöver jag säga att jag tappade aptiten fullständigt?! Seriöst jag höll på o spy minst 3 ggr. Ja, see for yourself! Om ni vågar! Killen som spelar den unge Hannibal (Gaspard Ulliel) är (trots att jag helst inte vill medge det) rätt så hot faktiskt :P I'll have a glass of red please ;)

image3

image4

Och det är sjuka likheter mellan han och en viss Josh Hartnett eller är det bara jag som tycker det?? Oh well, they're both hot! :P

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...