2007-03-24

Gäsp

Har precis vaknat och sitter här med mit "morgon"kaffe och 3 (!!!) skanörgrova med skinka o gurka. Dock tunna mackor då. Men men kvittar väl om dom var tunna eller ej - jag var hungrig för alla er som höjer på ögonbrynen! Tjejer kan ÄTA om ni inte visste det! JAG kan iaf! För mkt t.o.m. ;-) Ja, så till den grad att det kan bli groteskt. Jag vet att jag äter som om jag tränar och jag vet oxå om att jag väger typ en 10 kg för mkt men... jag har stått still på denna vikten i så många år (nej jag kommer inte tala om vad jag väger och jag får väl vara glad så länge jag inte går upp. Men ska det vara så jävla svårt att GÅ NER??) Sandra däremot vet hur mkt jag väger. Hon jag är lika långa och vägde lika mkt. Då. Men hon var ju fan smal ändå och är fortfarande. Nu väger hon nog inte som jag dock. Jag står som sagt stilla för jag vägde lika mkt sist vi träffades o hur längesen var det? Mars -04 eller 05?? Tror det var 2005. Hmm vet att du gick på den där galna dieten då. 14-dagars - eller vad den nu hette haha. O jag började oxå med den samma dag vi sågs men orkade inte fullfölja mer än typ 2-3 dagar för jag blev en BEAST hehe!! Seriöst, jag blev en äkta BEAST! Och att gå på diet och bo med en sån som M - INGEN LYCKAD KOMBINATION! Hade jag inte haft alla hynsen hemma hade jag kanske mördat honom på fläcken så irriterad jag var haha. MEN... eftersom jag är fullt normal och frisk som en nötkärna (ok det där sista med nötkärna stämmer inte) så lever han än idag *garv*.

Idag är det så underbart väder ute! Man e ju bra dum om man inte tar en promenix i det. Måste ju ändå ut med Pluto och ner o handla dassapapper så... det blir nog en tripp ändå...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...