2007-03-28

Face Warp

Fy fan denna ryggsmärta tar död på mig ibland! Och har man röda veckan så gör det ännu ondare...

Nä, man får väl ta o gå o lägga sig... bjuder på lite roliga kort här... hoppas ni får er ett gott skratt...

Klicka f r att st nga bilden
Detta e lilla jag...tyvärr så e min intelligens inte lika stor som huvudet här haha...

Klicka f r att st nga bilden
Och detta är gulleAdam, syrrans minsta...

Klicka f r att st nga bilden
Och detta e min lilla gullunge... Josefine... samma syrras äldsta...


Och så här ser vi ut under "normala" omständigheter... (ja, kanske inte så mkt bättre för min del då hehe.)


Klicka f r att st nga bilden
Jag, osminkad o hemsk... men jag e inte feg för att visa mig så =)

Klicka f r att st nga bilden
Adam linslus...

Klicka f r att st nga bilden
O så lilla Josse...

Nu säger jag Godnatt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...