2007-03-31

EGO

Asså herregud vad tiden går sketafort då!! Klockan är redan 20 ju?!

Jag har iaf roat mig lite med att "välja frisyr" som det heter på dom fina flickornas språk. Ni vet dom som det tar en HEL jävla dag för att komma på vad dom ska ha för outfit, nagellack, smink, skor o så sitt hår såklart. Nu tillhör jag inte dom för jag avskyr att gå o leta kläder (bara för jag e en liten knubbis - kanske borde sluta baka?? ;) Eg. älskar jag kläder) o planera vad man ska ha på sig o sånt bara för att man ska ut på krogen eller så... går det inte lika bra med ett par jeans o en topp eller nåt?? Så tänker jag fast egentligen innerst inne vill jag vara en pingla HAHA! Nåt jag inte är o förmodligen aldrig kommer bli heller hehe.

I am ME that's the way it's gotta be!
Iaf... jag fotade lite granna... hade några EGO-minuter där...;) Det får man ha ibland.

Har kollat bilderna nu o det e ju FAN att man ska se så jävla old ut!! Jag e bara 25! E det gammalt??? Buhuuu...

Jaja jag bjuder på ett skratt även idag....

1. Kan man se surare ut eller??
2. Smajl please :) Fettiga armar *grrr*
3. Bara garvar! Vad försöker jag likna här? En oskyldig naughty schoolgirl??
4. Här med...fast här liknar jag mer en skolfröken ju *grrr*
5. SERIÖST!! Kolla håret??? Skatbo hahaha.
6. Nu vet ni kanske vad jag menar med malplacerad? Hehe...
7. Checka dubbelhakan :( haha
8. Det slutade med det vanliga... en tofs! : Men med ett leende på läpparna :) (Har ingen fantasi!)

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Får ta o ringa Cipi nu o höra om dom kommit loss...

Bilder från ikväll kommer senare! =) Seeya! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...